Sommren är över, nedräkningen börjat.

Sommaren har inte varit fy skam. Varit otroligt många dagar på stränder och klipparna i Stockholm, är väldigt nöjd med att sommaren är över. Eftersom jag och Mr M ska göra båtar livs äventyr i September. Så nu ska jag sluta jobba den 9 Sep. Och den 10 får jag inte veta vad som händer. Men jag vet att det händer någonting. Som någon har planerat och knappat som tusan på datorn med. I garderoben står det 4kg choklad som jag vann på Liseberg i sommras. Hann även åka dit ännu en gång med mina allra bästa vän. Har även varit på fylleresa till Riga. Och även till Åbo. Blev även väldigt lat under sommaren och skaffade bil. Men den står mest nu, måste ha daglig motion för att må bra. Lägenheten jag hade i Årsta är såld och klar. Även Mr M har gjort färdigt allt med sin lägenhet. Just nu ligger jag i soffan o slappar och lyssnar på en ljudbok. Ikväll ska jag och Mr J laga god middag, det kallades tydligen GI :p något han har fått för sig ska vara bra för kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0